Mä haluan oikean työpaikan. Mun palkoilla ei paljon mihinkään ikinä pääse, joten joka reissun jälkeen saa sitten säästää kaikesta muusta. Perkele. Lisäksi koska on kouluttautunut sen seittemän vuotta ni olishan se ihan kiva olla työpaikka jossa olis edes etäisesti yhtymäkohtia omaan alaan. Ja luonnollisesti nyt ahdistaa vielä vähän enemmän kun tuokin duuni, joka oli olemassa, loppuu just. Vituttaa. Tarvinnee siis suunnata työkkäriin ja inistä että antakaa saatana jotain duunia. Mitä vaan mistä saa rahaa, kiitos.

Mä olin koko viikon aavistuksen turta. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä että mä olen edelleen flunssainen, vaikkakin pahin osa tautia taitaakin olla jo ohi. Sairaus iski näppärästi päälle heti maailmankaikkeuden parhaan keikan jälkeen, edelleenkään en ole ihan kokonaan toipunut siitä. Taudin ilmaantuminen hieman haittaa muuten täydellistä keikkakokemusta. Mä olen nyt menny parisen päivää särkylääkkeillä ja taitaa mennä vielä ainakin toiset paripäivää. Periaatteessa enimmäkseen on jo normaalihko olo. Paitsi aamulla ihan järjetön braindeadness. Tämä siitä syystä että mulla on pää täynnä alkulimaa joka sitten painaa aivoihin. Aamuisin ja iltaisin tuntuu tulevan kaikkein helpoimmin kaameita yskänpuuskia, mikä tietenkin sattuu paitsi keuhkoputkeen myös selkään. Ja selkähän on jo muutenkin kipeä, ihan vaan rakennevian takia. Sekin vituttaa.

Kaiken muun hyvän lisäksi tänään on ollut totaalinen aivokuolema. Eilen oli Elinan polttarit. Meni siis "perinteisesti". Hauskaa kyllä oli ja ihan mahtava porukka. Tänään sen vain koki vähemmän mukavalla tavalla. En mä sentään pahoinvoiva ole ollu missään vaiheessa, ajatus on vain ollut vähintäinkin kateissa. Blaah! 

Paras osa tätä päivää oli se kun kävin Ampilla katsomassa HAARPin, taas kerran. Tuli kummallinen ikävä sinne 19.7.2010. Muse toimii piristyksenä lähes olosuhteissa kuin olosuhteissa. Käsittämätöntä on kuinka joku livetaltiointi voi viedä noin mukanaan. Things to do before you die-lista voisi oikeastaan sisältää kohdan: "Näe MUSE livenä Wembleyllä". Rakastan. *huoh* <3 Koko setti on yhtä musiikki.. taino museekkiorgasmia. Aivan kuin silloin 19.7.