Kävin eilen pitkästä aikaa salilla. Tuli varsin hyvä olo ja mieli siitä. Joskin tulin huomanneeksi että kipeilyllä on todella ollut seurauksensa. No, ehkä tuo on vielä korjattavissa. MIKÄLI en taas tule kipeäksi. Kuten nyt näyttää taas käyneen, teloin eilen nilkkani, nyt se on turvoksissa ja ei oikein kestä astumista. Että voi käydä hyvä tuuri aina. Mä todella toivon että tää menis ohi parin päivän levolla ja pääsis taas sinne salille. Siitä kun tuli sen verran hyvä mieli ja olo. Tuohon kipeilyseurauksen korjaamiseen ilmaantui ihan sattumalta(?) toinenkin ratkaisu. Nimittäin tuon saleilun puitteissa pitäisi alkaa pitää ruokapäiväkirjaa. Tuohon tarkoitukseen riittää tosin ihan muutama päivä, mutta mä ajattelin että voisihan tuota jatkaa pidemmänkin aikaa, saattaa tehdä ihan hyvää. Tietää ainakin mitä korjata. Jotain siellä puhuttiin myös vuorokausirytmistä... mikähän se sellanen on?? o.O

Nilkan rikkominen oli se vitutuspuoli tätä kirjoitusta. Muuten mulla on itseasiassa ihan hyvä mieli. Sain kaverilta kassillisen vaatetta eilen. Which was nice, nyt mulla on muunmuassa yhteen paitaan sopiva hame, ennen ei ole ollut. Huomenna värjätään vähän tukkaa, saapa katsoa mitä siitä tulee ja kauanko pysyy. Mut kiva silti saada jotain tehtyä tälle. Pitkästä aikaa. Perjantaina sain baarissa kehuja karaokevetäjältä, että osaan. Siitäkin tuli hyvä mieli. Aina on kiva kuulla että osaa. Varsinkin sellaisesta mitä tekeekin ihan mielellään.

Mulla on kirjoituksellinen ailahtelu varsin hyvin hallussa. Vuoroin on luova hulluus ja luomisen tuska. Kuitenkin kun on jotain luovaa tekemistä, tuntuu että ei tämä työttömyyskään ahdista aivan niin paljon. Tämän viikon runotorstaihaasteen jätän suosiolla muille, siellä on aiheena ilo. Ei onnistu meikäläiseltä. Tuskailin tuon kanssa jopa muutaman tunnin. Mutta väkisinkirjoittamisesta ei tule ikinä mitään, niin luovutin. Vuorokausirytmi, josta tuolla yllä jo mainitsin, on todellakin sekaisin. Mä kun luon yöllä. Yöelämisestä on tullu niin vakio että mun on lähes mahdotonta nukahtaa ennen kolmea. Kirjoittaminen vaan on helpointa silloin. Enkä mä tiedä miksi. Ehkä siihen vaikuttaa sitte tunnelmallisempi valo tai jotain. Mä poltan kirjoittaessani kynttilöitä ja kuuntelen tunnelmallista musiikkia. Sitäkin vain tuntuu löytyvän koko ajan lisää. En mä ehdi edes kuuntelemaan kaikkia!! o.O